Postanowiliśmy przenieść znaczną część działalności blogowej na osobne domeny. Mamy nadzieję, iż zwiększy to atrakcyjność poszczególnych blogów, które będą dzięki temu zabiegowi znacznie mniej chaotyczne tematycznie.
W tej chwili działają już dwa blogi (wkrótce powinien dołączyć do nich trzeci). Są to:
UśmiechnijKlienta.pl – który, zajmować się będzie tematyką związaną z (dość szeroko pojmowaną) obsługą klienta. Niewątpliwie jest to jeden z najważniejszych składników odnoszącego sukcesy biznesu (ze szczególnym wskazaniem przedsięwzięć internetowych, gdzie wysoka jakość obsługi klienta to podstawa)
oraz
WeTestWeb.pl – skierowany głównie do osób zarządzających stronami internetowymi oraz ich właścicieli, ale także do małych firm, które chciałyby poprawić proces zarządzania jakością. Poruszymy tu tematy związane z często popełnianymi błędami (od prostych błędów technicznych – jak podatność na różnego typu ataki, czy błędy walidacji – po tematy bardziej złożone – jak użyteczność). Zastanowimy się także, jak unikać tych błędów oraz zaprezentujemy narzędzia, które mogą w tym pomóc.
dnia 06.10.2024
o 16:29
Estes bom os cinco laivo com letras que se formam no decorrer da nossa primeira infância, e que marcam os registros primordiais do nosso sistema agitado. https://Jsfiddle.net/brownbroker75/7xn40zg6/