Jak nie wydać majątku na SEM, który Ci jedynie zaszkodzi?

 
Opublikowano 16.12.2009 10:16 przez Krzysztof Dróżdż

W ostatnim czasie coraz większą popularność zdobywa SEM, czyli (upraszczając) marketing w wyszukiwarkach internetowych. Z kilku powodów jest to bardzo ciekawa forma marketingu, a głównym z nich jest chyba to, że z reklamą trafiamy w ten sposób do osób, które wykazują zainteresowanie naszym towarem/usługą.

Niestety w związku z tym wzrostem popularności, coraz częściej można się natknąć na oferty „pozycjonowania” z gwarancją osiągnięcia k-tej pozycji w wynikach wyszukiwania na dane hasła. Większość tych ofert kusi nas ceną (są one zazwyczaj nieporównywalne z tym, ile trzeba zapłacić za umieszczenie banera gdziekolwiek) oraz bardzo szybkim czasem realizacji.

Jeśli chcesz skorzystać z tej formy marketingu, powinieneś jednak uważać. Dobrze wykonany, może Ci bardzo pomóc; źle – bardzo zaszkodzić.

Aby zatem uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek, przeczytaj koniecznie poniższe artykuły. Ich lektura zajmie Ci maksymalnie 10-15 minut (nie jest to chyba zbyt wielki koszt, prawda?):

Odpowiedz